АЛБАН ХААГЧИЙН ЗӨӨЛӨН УР ЧАДВАР ХӨГЖҮҮЛЭХ ТУРШЛАГА

Сургалтын гол агуулга:

Бусдыг сонсох, мэдэрч ойлгох, баг хамт олноо дэмжих, хамтран ажиллах зэрэг харилцааны зөөлөн ур чадвар хувь хүнийг амжилтад хөтөлдөг. Ийм ур чадварыг хэрхэн хөгжүүлэх онолын мэдлэгийн зэрэгцээ, өөрийн орны болон гадаад орны  практик туршлагаас ойлгож мэдэх зайлшгүй шаардлагатай юм.

Энэ удаагийн хичээлээр АНУ-ын компаниудад ажилтны зөөлөн ур чадварыг хөгжүүлдэг туршлага, үүний дотор

  1. Байгууллага, компанид шинэ ажилтныг хэрхэн сонгож авдаг;
  2. Компанийн ажилтнуудад ёс зүйн ямар шаардлага тавьдаг;
  3. Хувь хүний харилцаанд юуг анхаарвал зохистой;
  4. Хүний чадварыг үнэлж дүгнэх, хөгжүүлэх цаашдын хандлагын талаар ярьж таниулна.

Хичээлийг АНУ-ын “Allstate” компанийн программчлалын ахлах инженер,  Доктор (Ph.D)   Ш.Баатар хөтлөн явуулна.        

Хөтөлбөр:

Үйл ажиллагаа

Нэр

Албан тушаал

Албан хаагчийн зөөлөн ур чадвар

 

/АНУ-ын компаниудад ажилтны зөөлөн ур чадварыг хөгжүүлдэг туршлага/

Ш.Баатар

Доктор(Ph.D)

 

АНУ-ын “Allstate” компанийн программчлалын

ахлах инженер

Асуулт, хариулт

Дүгнэж үг хэлэх

Д.Зүмбэрэллхам 

Төрийн албаны зөвлөлийн гишүүн 

Б.Баатарзориг

Төрийн албаны зөвлөлийн дарга


Сэтгэгдэл байхгүй байна

Анхаар! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд хариуцлага хүлээхгүй.
Шинэ мэдээ
Их уншсан